Sunt atât de entuziastă!!!

Despre cenaclu voi scrie mâine.

De ce? Pentru că mi-a venit o idee genială. O, da, cuvintele transpiră mândrie, dar abia aștept să vină MIERCURI! Din mai multe motive, dar acesta este cel principal. Ohara, adică profa de română, ne-a spus să facem reclamă la un produs sau la o țară (China, Franța, Rusia, pentru că despre astea vom vorbi în continuare :-L). Așa că ghiciți la ce m-am gândit.

Începe cu Cântec de și se termină cu Gheață și Foc. După inițiala mea intenție de a lua la puricat cărțile (nouă, pentru Dumnezeu!) m-am oprit la prima și, mai degrabă, la primul capitol (nu prologul). Este reprezentativ. O altă idee ar fi fost Jocurile foamei (ultima scenă cu Rue) dar Fakey mi-a spus că o să regret după aceea că nu am făcut la ASOIAF.

Îmi voi permite să schimb puțin personajele și cronologia. În loc de Jon Snow va intra mironosița de Sansa (adică eu) și încă câteva lucruri.

Problema care se pune este seriozitatea lui Bran, Robb și Greyjoy, dar rezolvăm cumva.

Abia așteeeeeept! Dacă mă lasă Ohara sper să și filmez… sper sper speeeeeer!

7 răspunsuri to “Sunt atât de entuziastă!!!”

  1. magykhurin Says:

    Sper sa reusesti! Nu de alta, dar am impresia ca daca cineva se opune adoratiei tale pt ASOIAF o sa aiba de suferit! >D

  2. […] dar eu sunt bună (bine, nu sunt, dar sunt ocupată, na ) aşa că vă las până pe 15 martie. SILVANAAAA, mă bazez pe tine să-i anunţi şi pe ceilalţi? Merci! A, şi trebuie să vă fac de râs şi […]

  3. MULTumesc :):):):)
    8->

  4. Cosmina Says:

    Ohara ne lasă sa facem orice!:D
    Asta dacă iese si ceva bun, evident!
    O sa iasă mişto cred, având in vedere ca eşti înnebunită dupa ASOIAF şi ai şi imaginaţie!
    Ooo da! :>

  5. inca esti entuziasta?
    mai posteaza ceva te rog
    sa ma amuz
    eventual ceva de razbunare
    stii tu >:)
    ;;)
    o:-)

Lasă un răspuns

