Lipsă de multe

Lipsa se datorează în parte lenii, în mare parte școlii, și nu școlii însemnând teme, ci școlii însemnând repetate îndemnuri de călătorie înspre și doar înspre iad. Miercurea trecută a fost cea mai îngrozitoare miercuri dintre toate miercurile începând din septembrie. Ei bine, ultimele săptămâni au fost slăbuțe pe toate planurile. Nu tu scris, aproape că nu tu citit. Oare de ce? Mi-am stricat și căștile, iar cele negre rămase îmi dau impresia de muzică auzită de foarte departe și nevoia de a-mi desfunda urechile.

Nu, nu am scris despre cum a fost la cenaclu, nu am mers la bibliotecă ca să văd ce autori români de sf sunt pe acolo și urăsc cum mă influențează, deși îmi repet că nu o fac, lucrurile care se întâmplă. Ar fi și absurd să nu mă influențeze, dar… sunt complet inversul conceptului meu de om (om în sensul bun). Aș putea să repet mereu că nu îmi pasă până poate că aș crede-o, dar e mai bine așa? Nu ar trebui să îmi pese. Chiar nu ar trebui.

Dar, la fel ca toate lucrurile, va trece. Sper să o facă cât mai repede, ca să pot și eu să mai pun lucruri pe Microsoft Office Word 2007.

Gata, stop cadru, trecem la secvența următoare.

Jumper a fost foarte frumoasă, o să îi fac o recenzie în curând. Recomand. Hehe, ce aș face eu dacă m-aș putea teleporta și nu aș avea grija nimănui. Turnul întunecat nu mi-a plăcut, ideea a fost, evident, interesantă, dar se tot moșmănde și are un limbaj ciudat. Nu știu dacă o să îmi iau Alegerea celor trei. Am început Evanghelia după Satana și… uahaaa, ce imagini! V-am spus că am toate cărțile din Amber? Recomand.

P.S. Am spus eu că la începutul anului 2010 va fi un cutremur.

6 răspunsuri to “Lipsă de multe”

  1. balinferi Says:

    La rând: Alegerea Celor Trei este mult mai interesantă, chiar merită citită.
    La Amber…de la volumul cinci încolo m-am chinui să citesc, m-am forţat pentru a nu lăsa treaba neterminată dar m-a plictisit teribil pentru că începuse să se învârtă în jurul subiectului, devenit deja răsuflat, precum mâţa în jurul mâncării fierbinţi.

    Cutremur? Sunt cutremure în fiecare clipă, dar de intensităţi diferite. Cutremure de peste 5 pe scara Rischter se produc cam odată la două luni. Eu prezic însă altceva, mai sumbru, nu că va fi undeva ci ca va fi chiar în România şi va fi unul mare cândva prin iunie-iulie. Sper să nu mi se împlinească profeţia.

    Despre cenaclu nu am scris nici eu. Cine vrea să ştie cum e la cenaclu…să facă bine să partcipe. 🙂

    • Amber… da:)) tocmai de aceea am întrerupt la volumul al VIII-lea. Hm, voi lua Alegerea, dar dacă nu mă va prinde nu voi continua.
      Iar cutremurul, în România sper să nu. Normal:))

  2. asa frate bate palma.
    nu e chiar ce asteptam eu, dar merge:)

  3. costel Says:

    LA MULTI ANI DE 1 MARTIE!

  4. magykhurin Says:

    Cred ca o sa incerc si eu Jumper si Ev. dupa Satana!

Lasă un răspuns

