Egoiștilor

Am fost azi la cel mai tare spectacol de teatru dintotdeauna: Egoistul. Nu am fost la multe. Nici la operă nu am prea fost, deși dacă aș fi cu adevărat deșteaptă aș profita de situație. A jucat Radu Beligan, un om care inspiră și expiră genialitate. Este un actor de nota 10 și mai multe nu pot să spun. Am întârziat, am deranjat lume – măcar că nu începuse – am răbdat de sete tot timpul și alte lucruri de genul acesta. Dar interpretarea a fost superbă. Nu vă pot da decât un sfat. Prindeți-l în viață pe Radu Beligan.

Mai voiam să spun ceva, îmi amintisem pe drum, dar am uitat.

4 răspunsuri to “Egoiștilor”

  1. Cosmina Says:

    Radu Beligan e un geniu al teatrului.
    Ador ironia si calmul cu care joaca.
    😀

  2. e genial frate… la fel ca horatiou malaele pe care l-am vazut si aseara. deci frate… vreau sa vad toate piesele in care joaca 😀 cat despre beligan.. e incredibil cat de lucid poa sa fie.. >:D<

  3. eram cosmina 😀

Lasă un răspuns

