Au omis

Mi-am amintit ce voiam să spun ieri, adică în postul anterior. După ce reclamele la Sun Plaza de la Piața Sudului a ajuns și la Piața Romană – ceea ce evident m-a enervat, pentru că zona dintre Universitate și Piața Romană este locul meu sacru – am observat că:

– tipa cu mâini îmense întinse pe diagonală că știm și noi că ipotenuza e mai mare decât orice catetă nu are decât: pantofi, telefon, o farfurie, ochelari, o înghețată și încă ceva;

– tipul, mai practic de felul lui, are un burghiu, un telefon, un ciocan, un iPod, niște căști, pantofi, farfurie și el și încă ceva.

Ce lipsește de aici? O carte. Una bucată amărâtă de carte => în Sun Plaza nu sunt cărți. Păi la ce lume populează Berceniul și-au dat și ei seama că nu se merită.

P.S. De fapt, mai era o fetiță cu mâinile tot pe diagonală (învață TP de mică) și nu știu dacă ea avea vreuna. Hai să facem abstracție de fetiță, că nu e majoră.

P.P.S. De 8 martie, venind de la școală, am văzut un tânăr cu un buchet de flori în mână vorbind cu o fată. Îi oferă buchetul, fata se codește, el insistă. Ea acceptă și el pleacă. Fata se uită în jur cu o față uimită. Nu-i drăguț?

4 răspunsuri to “Au omis”

  1. Cosmina Says:

    foarte frumoasa chestia de 8 martie.:D
    Cat despre carti in Sun Plaza…mai stii postarea aia a mea?:))
    De asta exista „Mihai Eminescu”, „Sadoveanu” si Diverta.
    Dar si la Diverta mai nou din 5 carti de care ma interesez, de 2 nu au auzit si celelalte 3 nu mai sunt in stoc.
    Deci tot „M.E.” si „S.” raman the best.
    Si in general, cele mai bune sunt librariile mari. Acolo gasesti de toate:D.
    Sau anticariatele.

    • eram cu Anto și Cos =))

      „- Vreau Din marile legende ale lumii de Alexandru Mitru.
      – A…l…e…xandru… M. I. T? Da, T. R. U. Nu-l găsește.
      – Păi.. căutați și după titlul cărții.
      – Dar sunteți sigur că îl cheamă Mitru? Nu am auzit niciodată de el.”

  2. magykhurin Says:

    Mai, eu nu te mai inteleg! De ce esti surprinsă? Si aici ma refer si la articol si la prostia librarilor! Eu am intrebat acum vreun an de Stapanul Inelelor si vanzatoarea mi-a spus ca face parte din seria Harry Potter. Si alea erau bestseller-uri!

  3. adakiss Says:

    mda… carti? Nici sa nu mai pomenim de ele. Si asta nu pt ca nu mi-ar placea sa citesc(IUBESC sa citesc!!!), ci pentru ca sunt foarte putini cei ce o mai fac. Ma umplu de nervi cand vad ca elevi dintr-un respectabil liceu(asa zic ei) habar n-au de carti celebre, si nici macar nu ii deranjeaza k nu stiu ce naiba cauta ei prin scoala aia. in fine… Experienta lui MAGYKHURIN am trait-o si eu, dar cu seria Twilight… inca ma mir cum mai rezista librariile din orasul meu, la cat de putini cititori mai sunt… Dar acesta este rezultatul evolutiei, la care sperau toti… mie nu-mi place…

Lasă un răspuns

