3, pentru că nu mai există niciun iPod care să le dea viață, ce să mai zicem de căști

Am murit odată cu dispariția iPodului. Mi-am pierdut multul. 3 dintre ultimele.

între timp mi-am făcut un dușman de moarte.

Viața e frumoaaaaasă.

4 răspunsuri to “3, pentru că nu mai există niciun iPod care să le dea viață, ce să mai zicem de căști”

  1. scrisoarefaralitere Says:

    E muzica de film sau pentru jocuri?

  2. Cine e dusmanul, cine e dusmanul? O sa il ucizi? Poti sa filmezi scena? 😀

  3. Motzi Says:

    Eu ascult eobicei rock sau rap, dar melodiile astea….sunt foarte „insipring”, te fac sa faci pasul daca esti in cumpana, sau cel putin eu am senzatia aceasta.

Lasă un răspuns

