Fie ca asta să fie cea mai grea alegere

Mă gândeam astăzi vineri în timp ce mergeam spre liceu că cea mai grea alegere pe care aș putea-o face ar fi următoarea:

Mă îndrept spre un concurs, olimpiadă, lansarea unei cărți (poate a mea) și văd pe drum o cioară rănită. Să mă întorc cu ea acasă sau să îmi continui drumul?

99% dintre oameni vor spune că să îmi continui drumul, logic. Problema mea e că am o mare considerație față de aceste păsări și mi-aș face chiar un proces de conștiință dacă aș lăsa-o acolo și, în plus, deși nu pot da niciun exemplu, pun pariu că asemenea lucruri s-au întâmplat și în istorie, doar că la un nivel mai înalt. Am citit undeva că oamenii au acest mare punct în minus și anume mila sau, după caz, posibilitatea de a se îndrăgosti, ceea ce îi transformă în victime. Da. Doar că eu mă gândeam la cioară și încă mă întreb ce aș face => trebuie să am întotdeauna bani la mine ca să cumpăr o cutie.

Weekendul ăsta am fost la cea mai frumoasă excursie, la „Sibiu Sibiu”, apoi la Alba Iulia și din nou la Sibiu (Sibiu). Mi-am luat o carte de la Tritonic, Viriconium de M. John Harrison, foarte lăudat pe ambele coperți, pe care am găsit-o la numai 20 de lei, deși este mare și are scrisul mic. Nu am auzit niciodată de ea. Pe copertă are o insulă și ciori care zboară 😀 Simt lipsa unui medalion pe care nu am vrut să îl iau din pură zgârcenie. Sibiul este uimitor de frumos, dar zidurile alea cică de apărare sunt… mici! Sunt foarte mici în comparație cu ideea mea de zid de apărare, iar turnurile… la fel. Ceea ce am văzut eu nu erau ziduri de apărare, cică :)) Piața Mare (nu știu dacă așa i se spune) seamănă mult cu cea din Brașov.

La Alba Iulia am văzut schimbarea gărzii care nu se mai face până în aprilie pe cai. Oare pe gărzile acelea cu pălărie imensă din Anglia le poți face să zâmbească? Pentru că ai noștri o făceau. Am fost la o biserică colosală, galbenă, care dădea pe afară de oameni în timpul slujbei.

Excursia e în top 5 cele mai bune excursii. Mai vreau :))

8 răspunsuri to “Fie ca asta să fie cea mai grea alegere”

  1. Fakey Says:

    Hmm .. iei cioara cu tn :))) te duci la farmacie , iei un bandaj cv , o ajuti repede in 5 min , o iei cu tn la respectivul eveniment si gata :D!! ai facut ambele lucruri , chiar daca ai intarziat putin la respectivul eveniment.
    Excursia la Sibiu a fost tare:)) ma bucur ca nu ai zis „geniala” :))
    Si nu mai compara fortificatiile alea cu cele fictive -.-!

  2. Dragostea te transformă în ce vrei tu cu adevărat. Victimă… aici n-aș comenta. Dacă tu te vezi mai mult decât atât… nu RedBull îți dă aripi 😉

  3. adakiss Says:

    Desi nu-mi place s-o recunosc, ai dreptate. Mila poate fi un punct in minus. Uneori devi victima a propriei personalitati…. Ce zic eu aici?!? Scuza-ma, mai am si eu momente de filozofare:)).
    Super Sibiul, ai dreptate – si aici:D.

  4. magykhurin Says:

    Hmm, cred ca as alege lansarea. Cum am mai spus: good to have you back! Articole mai dese pls!

  5. balinferi Says:

    Să vezi ce-ţi smotocesc urechiuşele când te prind! 🙂 Păi e frumos să zici de-abia acum? Alba Iulia este oraşul tinereţii mele şi duminică m-am întors de acolo. Aşadar eram prin Alba când ai trecut pe acolo, dacă ziceai ceva din timp m-aş fi învoit să vă fiu ghid şi vă făceam o prezentare a oraşului cum se cuvine, nu doar fortificaţia de tip Vauban şi nu doar Catedrala Reîntregirii Neamului ci şi Catedrala Catolică, a cărei prime părţi datează din secolul 9, palatul Apor şi….eventual chiar şi Biblioteca Bathaneum unde nu e lăsat oricine să intre. Dar aşa-ţi trebuie dacă ne anunţi ulterior!

    Iar mila nu o considera un punct în minus pentru că este un mare plus. Are la bază umanismul, dar mai ales empatia. Poate că în unele situaţii empatia constitue o piedică, dar te ajută să înţelegi lucrurile la alt nivel faţă de cei lipsiţi de acestă trăsătură.

  6. dacă ai ști cât m-am ofticat că nu am spus pe blog unde merg. Oricum, în Alba nu am stat mult. Aproximativ o oră, iar asta jumătate la muzeu, jumătate după capul nostru.
    Data viitoare când mai merg undeva special spun :-l

  7. cosmina Says:

    da stiu silvana a fost superb.. nu stiu din ce punct de vedere te referi tu dar pentru mine a fost superb 😀 >:D:D<

  8. cosmina Says:

    si a2a parte din comm nu mi-a mai bagat-o.. X( ziceam ca ma oftic rau ca nu i-ai zis lui feri unde mergem ar fi fost si mai superb :))

Lasă un răspuns

