Despre Amber

Am terminat Cronicile din Amber, iar partea nasoală este că ceea ce simt nu este nici pe departe părere de rău, ci ușurare. Mi-a luat trei săptămâni să duc la sfârșit ultima carte. Iar lucrurile parcă au fost lăsate în aer. Totuși… totuși… Nu Mai Vreau O Continuare. Sub nicio formă. Există un teanc în așteptare, + acelea de la Gaudeamus pe care nu le-am terminat și se apropie Bookfest. El se apropia de când s-a terminat, dar când mă gândesc că mai sunt doar – una, două, trei – aproape trei luni, deja fac planuri.

Slavă Cerului, Slavă Cerului, Slavă Cerului, terminai Amber. Prima carte a fost superbă. La a doua parcă începusem să mă plictisesc. A treia a fost, din nou, foarte tare. A patra la fel. Calitatea foii și scrisul au fost foarte bune la a cincea. De la a șasea a început povestea lui Merlin (pe care la început, când nu știam prea multe despre serie, îl credeam acel vrăjitor din Cavalerii Mesei Rotunde). Apoi am început să pierd șirul – și interesul, dacă tot suntem aici.

Poate că – în mod sigur – ar fi mai bine dacă ar fi reeditată și cele 10 volume transformate în patru, primele două – Corwin – și următoarele două – Merlin. Prețul ar fi fost aproximativ același…

Și încă un punct în minus, sunt unele dintre cele mai distruse cărți din biblioteca mea. Cotorul acela pur și simplu cerea să fie îndoit.

Dar toate aceste comentarii se referă la aspect, și nu la conținut. La conținut povestea te prinde până la ultimele două, să zic. Dar cred că tot vina celor 10 volume este.

Am terminat seria. Phiu.

Ce citesc? :>

Pedalați și fiți fericiți.

P.S. Am văzut acum câteva zile o mașină care avea literele GRR.

4 răspunsuri to “Despre Amber”

  1. :> pai la cat de bucuroasa pari .. tot ce pot sa zic e .. FELICITARI ! :)) la mai multe 😛 , si coperta nu cerea sa fie indoita .. asa ti-ai imaginat tu .. si ai presupus ca asta vrea sa insemne .. si drept urmare.. pac pac .. ai stricat coperta -.- … si tare faza cu masina cu GRR =)) tipic.. cred ca o fi vreun mesaj de la D-zeu :-S

  2. adakiss Says:

    Pari foarte încântată că ai terminat… Nu sunt însă sigură dacă ești fericită că ai scăpat, sau că ai citit o serie interesantă? Oricum, Bravo!!!

  3. balinferi Says:

    Adică iar am avut dreptate! :))

Lasă un răspuns

