Suuupeeerthare:D

Fost la Monnet (care se scrie cu un n sau cu doi n) (şi cu ocazia asta am deschis două ferestre de Firefox tot apăsând Ctrl+N în loc de Ctrl+I), fost cei mai buni, lăsat poporul cu gura căscată, în lacrimi (după preferinţe), final glorios – Sânziana a dat o lovitură de împărăţie şi s-a încoronat singură -, așteptăm premiul, toată lumea îmbrăţişat şi noi îmbrăţişat pe toată lumea, întors în lume – unde e cenuşiu, naşpa şi pute. Ce păpădie, că acum eram pe scenă! Când s-au întâmplat toate astea???? Unde-i timpul?? Oho, merită să „munceşti” pentru asta, chit că pierzi ‘nşpe ore de istorie. Şi îţi mai prinde şi testul absenţa, deci e Foarte Tare.
Astfel încât continui să joc teatru şi la anu’, deşi iniţial abia aşteptam să se termine. Regret absenţa a două persoane, dar nici Dumnezeu nu cere mai mult decât poţi da. Uahaaaaa, a fost Superb.

Şi mă doare să mă rup de acest subiect, să nu mai scriu despre el, dar asta e. Între timp am terminat o carte drăguţă, dar plină de greşeli de genul drăguţ-o, ne mai pomenit, nici o şi câteva elemente destul de puerile, dar per total mi-a plăcut pentru că vorbea despre istoria Franţei, anul 1556. Stăpânul tuturor dorinţelor de la editura Alfa.

Am mai descoperit o melodie – de la TSFH, logic. Eu mă întreb, cum puteau oamenii să trăiască fără astfel de melodii? Ce era lumea înainte de X-Ray Dog, Two Steps From Hell, Immediate Music, Future World Music sau Brand X Music? Ce eram eu înainte de astfel de melodii. Ce viaţă, frate!

4 răspunsuri to “Suuupeeerthare:D”

  1. Foarte faina melodia!

  2. Silvana, nu ai uitat cumva de Rapsody of Fire? 😀

  3. Cosmina Says:

    Mie imi pare sincer rau ca n-am venit dar ti-am zis ca ma simteam cam nasol…
    Ma bucur ca a iesit bine!:D
    >:D

Lasă un răspuns

