din nou

Și iar o să pretind că îmi sunt un prieten care se preface interesat în timp ce se gândește la ale sale, mai scoțând din când în când câte un aha sau chiar așa?, iar cealaltă persoană parte din mine se va descurca de voie de nevoie și va trece și peste asta, pentru că toate trec și mă voi trezi luni pe drumul de la școală, cu Antonia și Cosmina, C&M, gemenii, Alex, Tudor și Iaru și îmi voi da seama că, ei bine, chiar a trecut! Și timpul… 5 luni. Aproape s-a terminat clasa. Aproape a venit vacanţa.

4 răspunsuri to “din nou”

  1. Hai să ne facem o vacanță și o clasă a X-a astfel încât să nu avem cum să plângem după clasa a IX-a. 😀

  2. Doamne, de abia aştept vacanţa! M-am saturat de scoala!

  3. rake are dreptate, trebuie să facem cumva ca a10a să ne descurajeze să plângem după a9a, dar să lase loc pentru şi mai bine în clasa a11a, şi mai apoi a12a.
    oricum o să plângem după liceu, asta e.
    cunosc un tip care termină anul ăsta, e a12a, un foarte foarte bun prieten, şi am vorbit cu el de curând. mi-a spus ‘îmi e dor să fiu mic :-< 😀 … să fac din nou liceul. ăştia patru ani au fost aiurea şi nu ştiu dacă o să mai ţin legătura cu doi-trei…deja mi-e dor de ei şi de mine.'
    dar noi mai avem 3 ani #:-S :))

Lasă un răspuns

