Constatări

Am constatat – nu-i nimic rău, doar o constatare – că după blogul lui Shauki, care cred că este primul de acest gen din România (or mai fi fost, dar nu am auzit și nu cred că au fost duse la nivelul ăsta), au apărut destul de multe bloguri de cărți și filme, asemănătoare. Ceea ce, din nou, nu mă face decât să zâmbesc și să mă gândesc că avem o șansă. Poate că ele ar fi apărut oricum, ca în cazul morții președintelui Kaczynski, care poate că ar fi murit oricum chiar dacă nu se urca în avion, în același timp – dar altfel -, sau la un interval mic de timp (viziune gen Final Destination). Sau poate că, odată ocolită moartea, ea nu și-ar mai fi făcut apariția decât după muuult, mult timp, creându-se un alt curs al evenimentelor. Sau poate că, după cum se spunea în emisiunea lui Oreste, tragedia ar fi fost o plată a conturilor… energetice? Sau poate că, sau poate că, sau poate că.

Nemira este pe locul 3 într-un top al preferințelor publicului, în urma voturilor de la Gaudeamusul din Timișoara, ceea ce mie îmi arată că oamenii nu știu să aleagă 😀 Părerea mea sinceră, sinceră este că Nemira e cea mai bună editură din România. Biciul lui Dumnezeu este demențial și este ATÂT de enervant că nu este weekend, măcar că joi şi vineri vor fi două zile relativ libere. Acum vreau să iau Dragonul Maiestății Sale, doar că nu am destul bani, așa că va trebui să mai aștept puțin, mai ales că sunt destule pe lista de citit, printre care şi Mobilul de SK şi Mâna stângă a lui Dumnezeu de la Rao.

O altă constatare ar fi cea a… răutăţii gratuite a oamenilor care tot iau posterele pe care eu le pun prin liceu, dar parcă i-ar deranja într-atât de mult încât nu le suportă prezenţa pe o UŞĂ, băi, frate, nene! Dar tot la şcoală lucrurile au început să strălucească după o perioadă tristă de întuneric şi adormire. Cea mai neagră noapte prevesteşte un răsărit (citat a la Biciul lui Dumnezeu).

Salve!

Update: Aşa că, pentru că trebuia să îmi iau totuşi ceva, am luat Legiunea tunetului din seria Orcii.

Update2: De fapt, mi-am luat Dragonul Maiestății Sale cu purul ajutor al Universului. Pentru Legiune voi mai aștepta.

4 răspunsuri to “Constatări”

  1. Pai e bine ca exista tot mai multe bloguri despre carti. Asta inseamna ca oamenii ce zic ca tinerii de azi nu mai citesc sunt in eroare.

  2. Andrei Says:

    Bună Silvana. Am dat peste blogul tău în timp ce mă uitam, cum fac de obicei, peste site-ul şi blog-ul editurii Nemira. Am rămas plăcut surprins de felul cum scrii şi conţinutul blog-ului tău. Nu am putut să nu observ că şi ţie iţi plac cărţile lui Stephen King. Prima intâlnire cu marele King a fost prin intermediul primului volum din saga Turnul Întunecat, Pistolarul, publicat de Nemira. În viitorul apropiat vreau să mă apuc de Cimitirul Animalelor şi Oraşul BântuIT până ce apare al treilea volum din Turnul Întunecat. Dacă iţi place stilul lui SK ai putea să citeşti Cutia cu fantome de Joe Hill, fiul lui SK. Scuze că am fost aşa de offtopic. Ca să fiu totuşi ontopic cât de cât şi eu sunt de părere că Nemira e printre cele mai bune edituri din România dacă nu chiar cea mai bună dintre toate. Keep up the good work! 😉

    • Bună, Andrei. Îți mai recomand Misery de SK și Christine. Și Povestea lui Lisey. Cât despre Cutia cu fantome, o să o încerc într-o zi, dar nu prea curând pentru că am muuulte pe listă.

      Da, Nemira for the win!

  3. Total de acord cu tine, Nemira conduce detasat!
    Trebuie sa ma apuc si eu de Dragonul Maiestatii Sale…

Lasă un răspuns

