https://silvana95.wordpress.com încă nu morghulis

Cam azi a făcut blogul meu un an. ASOIAF fericit, blogule!

Serios? Chiar a trecut un an? Uaaau. Mă gândesc la un domeniu. Dar tot cu gânditul rămân. În fiecare zi trece un an. Am spus că îl voi abandona după două luni, dar știți ce? Nici măcar atunci nu m-am crezut pe cuvânt. Uite cam în perioada asta trebuia să îmi serbez și iPod-ul. Trăiască luna iunie, cea mai frumoasă lună din an.

🙂

4 răspunsuri to “https://silvana95.wordpress.com încă nu morghulis”

  1. ASOIAF fericit blogului!speram sa continue multi ani de acum!

  2. Normal ca nu morghulis!Mai intai dohaeris!

  3. adakiss Says:

    La mulți ani!!! Ce mișto… eu mai am câtva; n-am nici jumate de an… Sunt mai mică 😀

  4. […] – Pachetul meu? întinse ea […]

Lasă un răspuns

