Ziua Franței, ziua Franței >:D< Reinstaurați monarhia

Adică tortul meu de 14 ani. De ce a pus Franța în ghilimele, nu știu.

A căzut Bastilia :-< Nu s-au gândit la ăia care vor vrea să o viziteze peste 221 de ani.

Update: Stați puțiiiiin. Pe 14 iulie e ziua Franței, d-asta am pus postul ăsta. Iar tortul de anul trecut e cel de sus, nu de anul ăsta. Nu-mi spuneți la mulți ani:))

4 răspunsuri to “Ziua Franței, ziua Franței >:D< Reinstaurați monarhia”

  1. adakiss Says:

    e ciudat cu ghilimelele.
    La mulți ani, cu întârziere. A fost ziua ta, nu? Adică nu fac urări pe aici degeaba 😀

  2. La multi ani si de la mine! Am fost plecat si nu am putut sa-ti zic la timp! Imi pare rau :((((

  3. Caramelverde Says:

    La multi ani!!!! >:D< (imi cer scuze de intarziere)
    Ironic. Eu sunt in Franta, de asta nu am fost acolo, la ziua ta…

  4. La multi ani!!!! :))

Lasă un răspuns

