Şi nu a fost chiar aşa, dar mai e timp

Am visat, oglindire a eternelor subiecte cărora le acord măcar un gând pe zi, că pe 25 sau 26 iulie (2010) Martin va fi terminat A Dance With Dragons. Însă nu era numai asta. Era o senzație ca și cum CEVA, CEVA important se va întâmpla pe 25 sau pe 26. Iulie 2010. Când m-am trezit – și m-am întrebat dacă a fost real, pentru că de la un timp am problema asta – mi-am amintit că în zilele acelea va fi lună plină – nu, nu caut expres, am dat din întâmplare. Creștea, deci, posibilitatea, să nu fie o zi ca oricare alta.

Momentul adevărului. Pe site-ul lui, la News/Not a blog, nimic. Bine, a mai pus niște articole, însă nu acel „Yes, I did it! I finally finished ADWD!”

Azi a fost o zi ca oricare alta, cu mici variațiuni.

Însă mai sunt două ore :>

Diesirae – Tu chiar crezi că se va întâmpla ceva?
Silvana – Nu, dar îmi omor plictiseala.

3 răspunsuri to “Şi nu a fost chiar aşa, dar mai e timp”

  1. Acum Martin nu mai e doar autorul tau favorit…e si cel care ti-a distrus premonitia in care nu credeai 100%.ce mai urmeaza? 🙂

  2. anonim Says:

    silvana am nevoie URGENT de ajutor te rog ! dami add pe id`u ” gen.euuu@yahoo.com ” daca doresti sa ma ajuti .
    Iti multumesc anticipat 🙂
    P.S. sterge mesaju dupa ce il citesti .:D

Lasă un răspuns

