Ce FACI?

Ce faci? Ce FACI? Ce faci, ce faci, ce faaaci? Să nu te prind că îndrăznești să lovești stâlpii noii construcții! M-am chinuit mult prea mult la ea ca să te las să o distrugi acum! Voi construi până la capăt și apoi voi face și zid de apărare. Lasă balta! NU! Nu intra acolo, nu! Ce faci, dușmanule? Cine ești de te ascunzi așa de mine? Nu te băga pe sub pielea mea, e otrăvită. De fapt, bagă-te, să mori acolo, chiar de va trebui să îți port cadavrul în carne. Nu vreau să știu cine ești, vreau doar să pleci și să mă lași în pace, să mă lași să zbor, să mă lași să planez. Ce aterizare? Nicio aterizare, cum adică? Cerul e al meu. Ia tu pământul, căci tu nu ști să visezi. Construcția? Templul? Cum adică sunt legată de pământ? Asta înseamnă că și de tine? Și atunci de ce te ferești? Lasă-mă în pace! Crezi că nu știu că minți, mincinosule dușman! De ce stai acolo în fața mea și te uiți cu zâmbetul pe buze? Pleacă. Pleacă și să nu te mai văd niciodată. Știu eu să te citesc. Mincinosule. Dar pe mine? Pe mine nu știu. Dușmanule, ai dispărut?

Hotărât lucru, suntem cel mai mare dușman pe care îl putem avea.

Lasă un răspuns

