Doar o parte dintr-o leapșă

1. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta?
Într-o vineri, pentru câteva secunde.

2. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
Un țânțar.

3. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
Atât de multe…

4. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
Atunci când nu puteam spune nimic altceva.

5. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta?
Pe mine, pentru ca mai apoi să-i schimb pe ceilalți.

6. Care a fost jucăria ta preferată în copilărie?
O mașină de spălat cât un deget… de la picior. Încă mă mai gândesc la ea. Și mi-o imaginez la gropa de gunoi.

 

7. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
Din limba română: arhetip, secret, foc, putere, delicios, divin, genial, ciocolată, miros, chintesență, informație, persoană, imagine, istorie, civilizație, muzică, cantitate, dimensiune, Univers, gând, legătură, control, imuabil, esență, idee, alb, negru, prețios (mai sunt)

Din limba mea: fleohiswaighemo, Arhos, Dieshi, verki.

8. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a facut vreodată?
Ai slăbit!

9. Care e persoana care te face sa râzi, să te simţi relaxat?
Cosmina Păduraru? 😕

10. Care a fost primul tău vis împlinit?
Dacă mă refer la vis-noapte, atunci când am visat că a murit puiul alb cu care mă jucam la țară și când m-am trezit, chiar murise. Dacă ne referim la vis-dorință, „Orice lucru pe care ți-l dorești cu adevărat se îndeplinește”. Și nu am spus-o doar eu.

11. În ce an al vieţii tale ai simţit că te-ai schimbat cel mai mult?
În 2007.

12. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?

iPod-ul!!! (secolul ăsta, secolul trecut)

 

Pe toată o găsiți aici.

3 răspunsuri to “Doar o parte dintr-o leapșă”

  1. magykhurin Says:

    6. :))) 7. arhos, dieshi:X:X:X

  2. vladimir13 Says:

    1.8.Nu ai o parere foarte buna despre tine :p;
    6.masina de spalat in miniatura :d

    • 1. păi cel mai bine din toată viața ta nu poate fi decât o dată:)) și dacă acea dată ține câteva secunde, nu e vina mea:))
      8. mno, am eu un fix.

Lasă un răspuns

