Promisiune dublă

Eu și tu. Eu îți fac o promisiune. Tu îmi faci o promisiune. Promisiunile sunt oarecum legate. Tu ți-o încalci. Am libertatea să fac același lucru?

Știu ce să fac, dar oricum vreau răspuns 🙂

3 răspunsuri to “Promisiune dublă”

  1. magykhurin Says:

    Tu poti face numai ce vrei! Intotdeauna! Tocmai de aceea esti unul dintre Cazuti. Si taticul chiar vrea sa ai o gandire independenta… Bineinteles, eu prefer sa ti tii partea de intelegere! 😀

  2. cosmina Says:

    probabil este vorba despre cine cred eu ca este vorba

Lasă un răspuns

