numele tău ar fi trebuit să fie Soare de vară, nu Fulger. dar cred că și Fulger ți se potrivește bine.

când m-am întors acolo, la locul cunoscut doar de mine, am descoperit cu groază că groapa pe care o săpasem doi ani era plină cu pământ. am rămas o clipă încremenită, privind cu stupefacție dezastrul și toate cele care au fost mi-au trecut prin fața ochilor. când timpul și-a reluat cursul am sărit urlând de furie și de frustrare și am văzut că abia îmi trecea de genunchi. am căzut și mi-am afundat degetele în pământul moale, am luat un pumn și l-am aruncat furioasă și neputincioasă în grădină. mi-am apăsat palma în mica gaură pe care tocmai o făcusem și am simțit pământul umed de lacrimi, de parcă plânsese, văzând cum zi după zi se acoperă cu el însuși.

l-am lovit și mi-am revărsat furia asupra lui, deși știam că era doar vina mea că a ajuns așa. și am zgâriat, am săpat cu degetele și am dat la o parte primul strat uscat de SOARE, udat de PLOI, uscat de SOARE, udat de PLOI, uscat de SOARE. și când am ajuns la următorul nivel am văzut că era cald și moale și mi-am închipuit cum se afundă sapa, bucăți de pământ zburând prin aer, groapa adâncindu-se, apropiindu-se…

și când, în cele din urmă, privind în sus, cu picăturile de transpirație înțepându-mi ochii, voi vedea cercul gropii deasupra capului meu, voi lăsa sapa la o parte și voi îngenunchea pe pământul VIU. iar când mă voi apleca și voi pune urechea jos, ascultând, voi auzi din adâncul planetei huruitul coloanelor de flăcări ce se nasc, mor și învie din miezul creator a tot ceea ce există… în mine. și voi săpa până acolo, până la miez, până la ultimul nivel, acolo unde demonii născuți din tot ceea ce a fost înainte mea se mănâncă și renasc din foc, întuneric și ură, din dragoste, lumină și aer și zboară afară, însetați de viață și de lumea nouă pe care au (re)descoperit-o. la fel ca mine.

2 răspunsuri to “numele tău ar fi trebuit să fie Soare de vară, nu Fulger. dar cred că și Fulger ți se potrivește bine.”

  1. Vindicator Says:

    ce trist.e singurul lucru pe care il pot spune.trist.

Lasă un răspuns

