Martin, ești un geniu

și asta, cu ceva mai mult

Cioara aia din primul videoclip este superbă. Vreau și eu o cioară. Dacă prindeți o cioară, vă roooog, dați-mi-o mie. L-am văzut pe Viserys. Arată bine. La fel și Dany. Cred totuși că Tyrion trebuia să fie mai urât. Sper să-i fi respectat ochii bicolori. Touși, sunt mulți cei care s-au atașat de el și trebuia să fie ceva mai frumușel în serial, dacă nu voiau să strâmbăm din nas când apare pe ecran. Îmi place mult cum au făcut blazonul Targaryenilor.

Nu mai putem aștepta până în 2011? Apele trec.. și ce repede o fac.

Martin, te iubim.

Martiiiiiiin! Te iubim! \m/

3 răspunsuri to “Martin, ești un geniu”

  1. Vindicator Says:

    imi ramai datoare.sau nu :).ma multumesc cu serialul.si cu ADWD.

  2. omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg.
    abia astept…

  3. magykhurin Says:

    Deci, va trebui sa ma abtin sa vb cu tine cam o saptamana, pana iesi din criza de bucurie 😆 Oricum, superb promo-ul!

Lasă un răspuns

