Acum o mie de ani și mai mult

Aseară mi-am făcut cont pe Facebook și l-am dezactivat dupa 30-45 de minute. Primeam prea multe cereri de prietenie și pierdeam prea mult timp. Plus că sunt împotriva globalizării și chestiilor care te fac să fii friend cu toată lumea, să faci parte dintr-un atât de mare Big. Păstrează-ți individualitatea.
Acum două seri am început să învăț cuvinte în persană.
Luni seară vorbeam cu Răzvan și ne gândeam ce bine era în trecut, pe vremea regilor, conților și ducilor, când dacă te enerva cineva și aveai bani, iar tu erai îndeajuns de… nescrupulos, plăteai un asasin sau îl invitai pe respectiv la un ceai cu otravă. Acum autopsia, hârțogăria și închisoarea.
Pe 13 septembrie a început școala.
Înainte de asta cu vreo trei două-trei săptămâni eram la munte.
Iar înainte, la mare.
Pe 1 februarie era începutul.
Și puțin mai devreme, sfârșitul.
Dacă te mai dai câțiva pași în spate ajungi în 2009.
Și în noiembrie la Gaudeamusul acela minunat.
Pe vremea aceea încă era Diverta la Romană. Și nu: Așa se duc toate. Trebuie să-mi găsesc alt adăpost. Poate Cărturești, sau să o iau înapoi spre Universitate, spre librăriile acelea două, în loc să mă duc spre Romană. Dar se închid prea devreme. Iar în 2011 la sfârșit voi alerga și după iarna asta.
Înainte cu fix un an a fost ziua Sfântului Silvan. Iar pe atunci era clasa a IX-a și eram oarbă și fericită.
Cu multă vreme în urmă încă aveam iPod-ul.
Dar întotdeauna trecutul este frumos.
Creierul are tendința de a idealiza lucrurile.
Iar amintirile mele nu sunt cu nimic mai importante decât ale tale.
Iar suferința lui Iisus nu a fost mai presus decât a aceluia care și-a rupt un picior și-a pierdut o călătorie.

4 răspunsuri to “Acum o mie de ani și mai mult”

  1. The Vindicator Says:

    si probabil daca ai primi inapoi timpul pierdut ti-ai da seama ca nu e chair atat de bine.si ai vrea viitorul inapoi si ai intra intr-un cerc al dorintelor.dar mereu e bine sa ne dorim ceva 🙂

    • una dintre chestiile la care mă gândesc când epuizez celelalte chestii este:

      Dacă m-aș naște din nou cu toate cunoștințele pe care le am în momentul ăsta și aș începe o discuție cu mama la 2 zile, cât de șocată ar fi lumea și cum aș profita de vârsta mea? Să știu toate greșelile care urmează a fi făcute și să le elimin. Minunat.

      Cât despre „ai vrea viitorul inapoi”, nu. Aș aștepta viitorul și aș profita de cei 15 ani în plus. Viitorul oricum vine.

  2. Babanu' Says:

    haha… asta nu e nimic, stai sa termin eu facultatea, si apoi vezi tu jocuri:D

Lasă un răspuns

