Α / Ω

Mă simt ciudat.

Mă simt de parcă s-ar fi făcut o breșă în continuul spațiu-timp și eu aș fi intrat într-un altcândva, iar asta este o impresie cu atât mai accentuată cu cât ascult Bye Bye Beautiful de Nightwish. Vouă nu vă spune nimic această melodie. Sau vă spune, dar în mod sigur nu este același lucru pe care îl înțeleg eu. Muzica are proprietatea de a absorbi sentimentele, emoțiile și toate celelalte elemente pe care le conștientizezi în momentul respectiv, când o asculți. Iar atunci când pui din nou melodia, te aștepți să fie din nou vară, sau iarnă și să ningă, noapte sau zi sau orice altceva. De asemenea, am mâncat o mandarină, care are, împreună cu portocala, proprietatea de a-mi aminti de Crăciun, de frig, de gheață (nu și de foc). Iar în stânga mea este o pungă cu pufuleți cu aceleași caracteristici.

Și cum totul este conectat și una se atrage pe cealaltă, mi-am amintit cât de mult timp mi-am uitat visul. Am aruncat un ochi pe ce am scris și m-am dat cu capul de masă (la propriu). Oribil. Nu pot să cred că eu am scris astea. Adică nu îmi place deloc, ceea ce este aiurea, aiurea, pentru că este Mult. Înseamnă că reîncep de la 0? Doar nu o să le las fără să-mi placă. Ce trist, să te fi chinuit atât pentru ca mai apoi să o iei de la capăt. Dar mai am harta… mai am ideile. Nu e chiar de la 0.

Phuai. Am o problemă. Sunt foarte atașată de trecut. Vreau mereu să fie „ca atunci” sau „ca înainte”, ca „într-a 9a”, ca „în 2007”. Nu am învățat să las apele să treacă. Chiar acum în timp ce știu că nu fac bine, mă gândesc „ce frumos era atunci”. Pisici. Propria ta minte, propriul tău sine este cel mai mare dușman pe care poți să-l ai. Și cel mai mare prieten. Și cel mai mare aliat. Și cea mai puternică armă.

Uite, vreau cartea asta. Vreau și Tărâmurile pustiite de King, de când a apărut nu am reușit să pun mâna pe ea.

Roma nu a fost construită într-o zi.

2 răspunsuri to “Α / Ω”

  1. Te citesc ,imi placi,te respir…

  2. magykhurin Says:

    Mdeci… cred ca ti repet a zecea oara: nu tie trebuie sa ti placa scriitura, ci noua, cititorilor si tu scrii fenomenal. Deci nu te mai plange. Lasa-i pe altii sa o faca. Adica pe cei care chiar au un motiv – ca mine. Si fii optimista. Cum ai spus: Roma nu a fost construita intr-o zi.

Lasă un răspuns

