Cum înțeleg eu adevărul de John Chambers

Am să-ți arăt frica într-un pumn de țărână

– T.S. „BUTCH” ELIOT

 

Întâi gândit-am c-amăgiri sunt toate

– ROBERT „SUNDACE” BROWNING

 

Pistolarul este adevărul.

Roland este adevărul.

Prizonierul este adevărul.

Stăpâna Umbrelor este adevărul.

Prizonierul și Stăpâna sunt căsătoriți. Ăsta e adevărul.

Halta este adevărul.

Demonul Vorbitor este adevărul.

Am intrat sub munți și ăsta este adevărul.

Erau monștri sub munți. Ăsta este adevărul.

Unul dintre ei avea o pompă de benzină Amoco între picioare și pretindea că este penisul lui. Ăsta este adevărul.

Roland m-a lăsat să mor. Ăsta este adevărul.

Eu încă îl iubesc. Ăsta este adevărul.

Când o ușă nu este o ușă? Când este ușa-raiului, iar ăsta este adevărul.

Blaine este adevărul.

Blaine este adevărul.

Ce zboară pe sus și nu-l vezi? Vântul, iar ăsta este adevărul.

Blaine este adevărul.

Trebuie să fii mereu atent la Blaine, Blaine este hain, iar ăsta este adevărul.

Sunt aproape sigur că Blaine este periculos, iar ăsta este adevărul.

Ce este negru și alb și roșu din cap până-n picioare? O zebră îmbujorată, iar ăsta e adevărul.

Blaine este adevărul.

Vreau să merg înapoi și ăsta este adevărul.

Trebuie să merg înapoi și ăsta e adevărul.

Voi înnebuni dacă nu merg înapoi și ăsta este adevărul.

Nu mă pot întoarce acasă dacă nu găsesc o piatră un trandafir o ușă și ăsta este adevărul.

Uu-uu, și ăsta este adevărul.

Uu-uu. Uu-uu.

Uu-uu. Uu-uu. Uu-uu.

Mi-e teamă. Ăsta este adevărul.

Uu-uu.

 

Stephen King – Ținuturile pustii – Nemira 2010

3 răspunsuri to “Cum înțeleg eu adevărul de John Chambers”

  1. […] Andrei, Suzy, Alex, Caius, CrissDinu, Geocer, Ivona, Kate, Lala, Nice, Oana, Oty, Răzvan, Shauki, Silvana, Silvia, Vania şi […]

  2. nu cunosc cartea, dar ‘Blaine este adevărul’? la naiba.

Lasă un răspuns

