Gaudeamus 3

Gata, ăsta e ultimul post de anul ăsta numit Gaudeamus (și o oarecare cifră după). Este bine că am ajuns la trei – suntem ucenici. Încep să cred că exagerez punând atâtea posturi despre cărți pe blog într-un timp atât de scurt – cine le citește? una la mână și doi la mână, hai să trecem la altceva. Dar stați liniștiți, în vară mai vine unul.

În continuare sunt cărțile de la un G propriu zis și cele luate cu o/două/aproape trei săptămâni înainte de el, la foarte mari reduceri (Ne-mi-ra! Ne-mi-ra!) pe care nu le puteam rata, dar fiind atât de apropiat de G, consider că nu e o problemă dacă le pun aici, cam așa am făcut și anul trecut.

1. Dolores Claiborne – Atât de ieftină. Atât de King.
2. Ținuturile pustii – Ka. Nici nu mai trebuie să spun de ce.
3. Talismanul – De șapte luni tot încerc să pun mâna pe el.
4. Duma Key – Recenzia de la blogul lui Feri nu a fost favorabilă, dar nu am putut rata reducerea.
5. Semne bune – Pentru că a adus Răzvan vorba de ea.
6. Apocalipsa – N-am absolut nicio idee despre ce e vorba, dar cică-i genială.
7. De partea întunecată a Soarelui Lung – Așa am vrut.
8. Chemarea lui Cthulhu În „La asfințit”, în „N.”, personajul negativ, dacă îi pot spune așa, se numea Cthulhu.
9. Familia Borgia – Îmi plac :X.
10. Sanctuarul – Pentru copertă. Și, mă rog, ce scria pe spate.
11. Amurgul templierilor – Pentru că este despre Franța.
12. Asasinul regal – Pentru că prima carte a fost foarte drăguță (iar asta este superbă).
13. Revolta – Se putea să nu?
14. Wyrm – Nu mai aveam ce să iau de la Nemira.
15. Fecioara de Fier – 3 lei :-??
16. Nestemate visătoareMulțumesc, Feri.
17. Crisalidele – Din nou, mulțumesc, Feri.
18. Blestemul Chalionului – Pare interesant.

Și deși nu se văd pentru la momentul pozei erau împrumutate:

19. Parfumul văduvei negre – pentru că nu se putea să nu (mai am 5 pagini).
20. Jocul puterii – Același autor a scris Arginții lui Iuda și mi-a plăcut.

 

Ei bine, am terminat socotelile cu Gaudeamusul de anul ăsta. Care, în ciuda crizei, iată că a adus destul de multe. Abia aștept vacanța, abia aștept să ningă, abia aștept Crăciunul și abia aștept 2011. Abia aștept să îmi pun un hanorac pe mine că mor de frig >:D<

8 răspunsuri to “Gaudeamus 3”

  1. Silvana, eu iti citesc posturile, ca sa stii:)). Ti-o spune o alta maniaca a cartilor:d<.

  2. Nu mi-a aparut tot comment-ul=)). Asa, in incheiere ma bucur pentru toate volumele pe care ti le-ai luat de la Gaudeamus: sa le citesti cu cea mai mare placere<3.

  3. magykhurin Says:

    KING, KING KING…. oare de ce nu ma mira?:)) A, sa mi spui cum ti se pare Semne Bune. Dar Parfumul?

    • Parfumul – mult mai bun decât indicii. Mi-a plăcut, în ciuda faptului că e roman polițist și știi că nu le am cu d-astea. Cam multe personaje pe care trebuie sa le ții minte și e o carte prea mică ca să îți rămână toate în cap, iar acum după ce am terminat-o nu pot să îți enumăr cu exactitate criminalii (cred). Dar e curgătoare. Lala e amuzantă. Nebună, dar îmi place nebunia ei.

      Frumoasă.

      Semne bune încă nu știu:D

  4. balinferi Says:

    Cu mare plăcere, copil!
    Aştept să citeşti şi să-mi spui dacă ţi-au plăcut.

  5. balinferi Says:

    Duma Key, deşi nu a avut parte de o recenzie lăudativă din partea mea, este totuşi o carte bună. Numai că am eu pretenţii mari când e vorba de King

Lasă un răspuns

