Planuri de viitor

Tocmai mi-am terminat pentru a doua oară ghiozdănelul pentru cutremur, iar cu ocazia asta mi-am găsit niște pantaloni pe care îi credeam dispăruți. Da fapt, azi i-am verificat conținutul, să fiu sigură că nu este ceva în plus sau în minus. Sunteți liberi să râdeți. E penibil. Nu o să am timp să mi-l iau, deși este foarte la îndemână. Nu o să am timp să ies din bloc. Nu o să îmi mai amintesc de el, în disperarea momentului. Dar poate că da.
Și chiar cred că trebuia să mă pregătesc cumva. Îmi urăsc blocul. Este puțin înclinat, iar la un cutremur mai puternic care va veni – mai devreme sau mai târziu – cade fără îndoială. Tata zice că oricum, dacă e să se întâmple și rămânem în viață, tot vom găsi chestii printre dărâmături. Eu nu cred. Nu cred că documentele vor rămâne intacte, hainele nicidecum, iar hard-diskul cu toată istoria mea consider că este muuult prea sensibil. Cărțile cred că rezistă, dar contează prea puțin în situația respectivă.
Așa că mi-am umplut ghiozdănelul cu haine, periuță/pastă de dinți, săpun, adidași, hartă a Bucureștiului și hartă a României, două pungi (una e de la Nemira hehe, nu că ar avea vreo importanță), încărcător pt telefon (nu știu unde aș putea să mi-l încarc, dar nu se știe niciodată), câteva lanțuri de argint pentru amanet (din nou, nu se știe niciodată), spirt și vată, copie după buletin.
Iar după această faptă minusculă, în ciuda faptului că documentele familiei nu sunt într-un seif, așa cum aș fi vrut, mă simt puțin mai în siguranță. Iluzia omului modern este siguranța.
Mintea mea  îmbuibată cu prea multe cărți în care totul curge de la sine și probleme se rezolvă cu cât dai mai multe pagini a creat mai câteva scenarii – datorită cărora partea rațională se tăvălește în chinuri de râs. De la Noua Ordine Mondială până la tunelurile din Bucegi (de asta e acolo și harta României). În orice caz, chestii mult prea fantastice ca să meargă. În ultimele zile mi-am dat seama, din nou, cu tristețe dezamăgire și frustrare că lumea nu-i chiar atât de roz. Ai fi crezut că mi-am învățat lecția, dar na! ce poți să ceri de la cineva care spune că-i Stăpânul Întunericului? AAARGH! Mai bine nu aș mai citi genul ăsta de cărți.

5 răspunsuri to “Planuri de viitor”

  1. magykhurin Says:

    Eu zic ca mai bine le-ai citi. Asta te face STAPANUL INTUNERICULUI! Sau al focului, ce zici. Si priveste partea buna, in cazul unui cutremur, cu toata isteria de care zici, tu ai avea sanse mai mari decat noi de supravietuire:)

  2. Alexa_10 Says:

    Gandeste-te!Poti sa creezi o noua civilizatie.

  3. frumoase cuvinte, dar atata timp cat esti furnica nu poti strangula elefantul.

  4. ok, Silvana, o stii si o stiu, insa tot insisti sa o repet: Get a life. Cartile sunt cartie si viata reala e nasoala.

  5. am chiar două :>

Lasă un răspuns

