Banal

Într-adevăr, mi-am lăsat blogul în paragină. Continui să citesc, chiar dacă nu cu aceeași nerăbdare ca la început, în parte pentru că nu am mai găsit de mult o carte cu adevărat bună, deci mă lungesc o săptămână cu fiecare, în parte pentru că de un timp mă concentrez pe chineză și în parte pentru că s-a întâmplat ceva cu mintea mea, ceva care a încetinit-o. Sunt destul de obosită și am impresia că ziua are șapte ore, mă enervează că nu mă culc niciodată îndeajuns de devreme cât să mă trezesc dimineață odihnită și cu chef de viață, dacă citesc cărți fantasy am impresia că îmi pierd timpul, în ciuda postului De ce citesc?, iar dacă iau ceva mai dificil mă plictisesc. Oricum ar fi, nu e bine.

Am fost în excursie, două zile destul de banale. La Paradisul Acvatic a fost extraordinar, în ciuda faptului că am încercat să sar cum vezi la Olimpiadă – a doua oară în viață cu aproape același rezultat, adică mi-am arcuit coloana prea tare și mi-am promis că fără antrenor nu mai sar în viața mea așa. Dar am continuat să sar normal. La început de tot m-am gândit că o să îmi placă, pentru că pare atât de asemănător cu zborul; dar nu e zbor, ci prăbușire și nu ai nici un fel de control. Seara și noaptea nu am avut muzică mai mult de juma’ de oră pentru că ziceau că facem gălăgie, iar a doua zi a fost plictisitor.

Urăsc să-mi cumpăr mâncarea pentru excursie. Pe lângă faptul că încep cu a-mi spune că trebuie să iau cât mai puțin și sfârșesc prin a umple coșul – pentru că atunci când fac cumpărăturile mi-e foame, deci am impresia că pot mânca tot – nu găsesc o singură chestie sănătoasă. De la raionul cu mezeluri, unde citesc pe etichete glutamat de sodiu, până la cel cu fructe, unde fiecare măr sau ardei arată de parcă ar fi fost turnat în matrice, TOTUL este nesănătos și cancerigen, face rău la pancreas sau îngrașă.

Și că tot vorbesc despre îngrășat, gras, grasă, gras, azi mă întorceam alene de la… școală, aruncând un picior în fața celuilalt și gândindu-mă cât de nesănătos este mărul pe care îl mănânc, când remarc la Piața Sudului o agitație neobișnuită printre femeile care vând 3 perechi de ciorapi Adidas la 10 lei. Opresc muzica și mă uit puțin mai atent, când deodată cele de pe lângă Big își îmbrățișează cutiile, le saltă de pe suport și o iau la fugă într-o viteză de care nu le-aș fi crezut în stare. Le urmăresc cu privirea cum deschid portbagajele a două mașini de pe cealaltă parte a drumului și bagă acolo ciorapii, apoi mă întorc și văd că atenția celor care rămăseseră lângă Big era concentrată către stație și în sfârșit, dacă mai aveam vreun dubiu în legătură cu asta, dispare și el când văd trei polițiști în mulțime. Geniaaal.

Acesta a fost un articol lipsit de valoare, pus ca să fie.

2 răspunsuri to “Banal”

  1. Babanu' Says:

    Stii ca si eu simt aceasi stare?:) De cand mi-ai dat cartea aia.. 1 saptamana?.. inca nu am ajuns la jumatate, si nici nu simt nevoia sa o citesc.

  2. Magykhurin Says:

    Mda, cunosc starea… priveste partea buna: tu macar vitesti un articol pe saptamana. Eu am luat-o tare pe animeuri: cel putin 3 ore pe zi…

Lasă un răspuns

