AHAHAHA:X

Genial. Click. Superb. Am văzut modelul Tronului de Fier prima oară când mă uitam, dacă îmi amintesc bine, la makingul serialului, dar nu mi-am închipuit un moment că vor aduce așa ceva la Bookfest. Nemira știe ce face :X Mai jos este un articolaș cu ofertele și reducerile de la târg, care mi se par destul de puține; rămân la varianta cumpărării de pe net și mersul la sediu, chiar dacă îmi amintesc cu drag de… durerea pe care o simțeam în umeri când trebuia să car toaaate acele plase cu toaaate acele cărți, însă atunci nu mă uitam la bani și în principiu bugetul era aproape nelimitat. Frumoase vremuri, dar nu am reușit să citesc toate cărțile de la Gaudeamusul de acum un an și jumătate, deci tot degeaba. Am văzut azi Urzeala în format hardcover, întradevăr, coperta e frumoasă și cartea în sine e mult mai rezistentă decât cele în vechiul format, dar eu sunt adepta stilului clasic Nautilus și mi-ar părea rău ca atunci când o să apară, Dansul dragonilor să fie în variantă hardcover, ar fi o discrepanță oribilă în bibliotecă. Și nu cred că sunt singura care simte asta. Totuși cred că asta se va întâmpla :-<

Mă îndoiesc că o să plec cu multe plase, însă mai sunt cărți pe lume și foarte multe deja acasă, necitite. Dar voi fi la lansări și voi inspira aerul care, dacă ar fi cercetat, nu ar arăta că e diferit, poate concentrația de sudoare ar fi destul de mare, dar pentru un… fantasy junkie este unul dintre cele mai dulci… aere.

2 răspunsuri to “AHAHAHA:X”

  1. Magykhurin Says:

    Ce-as mai vrea sa ajung la Gaudeamus. Cat despre tronul de fier, este chiar cel din serial?

Lasă un răspuns

