Gazeta

A apărut numărul din septembrie al GazeteiSf, numărul 10, în care am publicat și eu o recenzie micuță la una dintre cele mai frumoase cărți de Stephen King pe care le-am citit. Este, dacă nu mă înșel, a doua oară când menționez ceva despre Gazetă pe blog, așa că voi, cei care mai frecventați locurile astea pustii și care mi-ați rămas fideli mai aruncând un ochi pe aici, deși v-am dezamăgit constat atâtea luni de absență (până și gândul că existați este, să recunoaștem, o sforțare a zeului optimismului), voi s-ar putea să nu prea știți despre ce este vorba.

Este asta o idee a unor oameni care vor să promoveze literatura românească, oferind ajutor tinerilor scriitori, dar pe lângă textele lor conține și interviuri și povestiri ale marilor, recenzii (precum a mea), diverse articole și povestiri.

Numărul 10 conține un interviu luat lui Liviu Radu, povestiri, recenzii de carte și film și o prezentare a Ninei Munteanu, scriitoare canadiană de origine română care va publica și în România la Gaudeamusul de anul acesta și care va colabora cu Gazeta.

Enjoy și sper sincer să ne auzim mai des.

2 răspunsuri to “Gazeta”

  1. Uite că unii (ca mine) nu știau de gazetă. Mersi pentru informații.
    Apropo, bine te-am găsit! Foarte interesant blogul!

  2. […]  Alex, Andra, Caius, Crissdinu, Geocer, Ionel, Ivona, Kate, Răzvan, Nice, Oana, Silvanna, Silvia, Vania şi Vlad. Şi dacă îi interesează, îi aştept să participe şi la concursul […]

Lasă un răspuns

